5 symptomów, które wskazują, że wdrożona procedura się nie sprawdza.

Co zrobić aby ich uniknąć.



WTOREK 7/06/2022 godzina 11:00

Zapisz się

WTOREK 7/06/2022 godzina 11:00

Partnerzy wydarzenia:

O webinarze

Podczas webinaru, na bazie pięciu symptomów wymienionych poniżej, przedstawimy jak prawidłowo powinna być zbudowana procedura, z uwzględnieniem przepisów nowego projektu ustawy.


Zapisz się

1. Brak zgłoszeń w ogóle.

2. Jest wiele zgłoszeń, ale w wyniku tych zgłoszeń nigdy nie stwierdzono naruszenia.

3. Pracownicy nie mają wiedzy jak dokonać zgłoszeń – w jaki sposób, do kogo, gdzie.

4. Po rozpatrzeniu zgłoszenia i stwierdzeniu naruszenia nic się nie zmienia – brak działań naprawczych.

5. Wszystkie zgłoszenia są załatwiane w dokładnie taki sam sposób – wg jednego schematu (co oznacza brak indywidulanego podejścia i rozpatrywania).

Pokażemy także jak ułatwić proces przyjmowania zgłoszeń od sygnalistów dzięki dedykowanemu narzędziu do ich obsługi.

Zapisz się

Prelegenci

Anna Łuc-Seweryn


Absolwentka prawa na Krakowskiej Akademii im. A. Frycza-Modrzewskiego. Ukończyła aplikację radcowską i została wpisana na listę radców prawnych prowadzoną przez Radę Okręgowej Izby Radców Prawnych w Krakowie (nr wpisu KR-4004).


Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze podmiotów gospodarczych, w tym także firm audytorskich, kancelarii biegłych rewidentów, doradców podatkowych, firm księgowych, towarzystwa funduszy inwestycyjnych, zdobyte w renomowanych krakowskich kancelariach radców prawnych i adwokatów.


Posiada również doświadczenie zdobyte na stanowisku analityka do spraw przeciwdziałania praniu pieniędzy zdobyte w jednym z większych międzynarodowych banków inwestycyjnych.


Od kilku lat jest członkiem komitetu programowego w ramach Kongresu Prawa Medycznego (https://prawomedyczne.edu.pl/).


Od grudnia 2021 roku współpracuje z Wydawnictwem Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jako autor odpowiedzi na pytania z zakresu ochrony danych osobowych, ochrony sygnalistów, oraz w zakresie przepisów o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, a także prawa medycznego.


Jest współautorem artykułów do kwartalnika Menedżer Zdrowia, między innymi na temat ochrony Sygnalistów.


Posiada certyfikaty Approved Compliance Officer oraz Approved AML Compliance Officer wydane przez Instytut Compliance Sp. z o.o.


Oprócz zagadnień związanych z wdrażaniem rozwiązań dotyczących ochrony sygnalistów zajmuje się tematyką przeciwdziałania praniu pieniędzy, ochrony danych osobowych oraz ogólnie pojętym doradztwem prawnym dla przedsiębiorców, w tym również zastępstwem procesowym w przypadku sporów sądowych.


Od 2020 r. jest członkiem Stowarzyszenia Praktyków Ochrony Danych (SPOD).

Radca prawny, Kancelaria Radców Prawnych Łuc-Seweryn, Olender s.c.


Magdalena Olender


Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunku Handel zagraniczny oraz prawa na Krakowskiej Akademii im. A. Frycza-Modrzewskiego. Ukończyła aplikację radcowską i została wpisana na listę radców prawnych prowadzoną przez Radę Okręgowej Izby Radców Prawnych w Krakowie (nr wpisu KR-4254).


Posiada wieloletnie doświadczenie w organizacji i prowadzeniu szkoleń dla biznesu. Od 2012 roku zajmuje się tematyką ochrony danych osobowych i prywatności.


Organizowała i prowadziła szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych między innymi dla podmiotów medycznych, podmiotów biotechnologicznych, instytucji publicznych oraz wojska.


Przez kilka lat pełniła rolę Administratora Bezpieczeństwa Informacji a potem Inspektora Ochrony Danych w spółce BP Europa SE Oddział w Polsce.


Obecnie pełni obowiązki Inspektora Ochrony Danych w spółce Wodociągi Miasta Krakowa S.A.Od 2013 roku jest również członkiem rzeczywistym Stowarzyszenia Inspektorów Ochrony Danych (SABI).


Od grudnia 2021 roku współpracuje z Wydawnictwem Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jako autor odpowiedzi na pytania z zakresu ochrony danych osobowych, ochrony sygnalistów, oraz w zakresie przepisów o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, a także prawa medycznego.

Jest współautorem artykułów do kwartalnika Menedżer Zdrowia, między innymi na temat ochrony Sygnalistów.


W jej obszarze zainteresowań są również przepisy o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.


Posiada certyfikat Approved Compliance Officer wydany przez Instytut Compliance Sp. z o.o.

Radca prawny, Kancelaria Radców Prawnych Łuc-Seweryn, Olender s.c.


Katarzyna Abramowicz


Radczyni prawna, była przedstawicielka KIRP w Brukseli. Od ponad 20 lat wraz z ojcem Zbigniewem tworzy rozwiązania technologiczne, które ułatwiają życie milionom Polaków (Przelewy24, Bilety24, Specfile, Specprawnik, Sygnanet). Prelegentka największych konferencji o tematyce legaltech i cybersecurity w Polsce, mentorka Women in Law oraz Global Legal Hackathon, laureatka 50 najbardziej kreatywnych w biznesie, nominowana do nagrody European Women of Legal Tech 2020 oraz wykładowczyni SWPS na studiach podyplomowych „Legaltech i innowacje w branży prawniczej”.

Radca prawny, CEO Specfile.pl, CEO Sygnanet.pl


DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W SPOTKANIU?

01

Praktyczna i potrzebna wiedza dla osób, które wdrażają nowe procedury – tych informacji nie znajdziesz ani w Dyrektywie, ani w projekcie ustawy.

02

Niepowtarzalna okazja do uzyskania odpowiedzi od doświadczonych praktyków z branży prawnej, RODO i compliance na wszystkie pytania dotyczące sygnalistów.

03

Krótka prezentacja systemu dla sygnalistów, która ma na celu pomóc rozeznać się na rynku i podjąć decyzję, jakie narzędzie do zgłaszania nadużyć wybrać dla swojej firmy.

Zapisz się

Cykl spotkań dla osób zajmujących się tematyką sygnalistów w firmach i urzędach.

Informacje o kolejnych webinarach znajdziesz w naszych mediach społecznościowych.

Zapisz się na webinar

5 symptomów, które wskazują, że wdrożona procedura się nie sprawdza. Co zrobić aby ich uniknąć.

7/06/2022 godzina 11:00

Bezpłatny webinar